Themaweek

Themaweek

De Nationale Vitaliteitsweek

22 september 2025

22 september 2025

t/m

t/m

28 september 2025

28 september 2025

Hoe zet jij deze week in om vitaliteit onder de aandacht te brengen binnen jouw organisatie?

Handhaving medewerker op een smoothiefiets.
Handhaving medewerker op een smoothiefiets.

Deze organisaties nemen deel aan ons programma:

Deze organisaties nemen deel aan ons programma:

Gebruik dit moment om
vitaliteit op de kaart te zetten

Gebruik dit moment om
vitaliteit op de kaart te zetten

Het aantal werknemers dat vermoeid en gestrest op het werk verschijnt, blijft stijgen. Dit raakt niet alleen hun gezondheid, maar ook de productiviteit en sfeer binnen teams. Door alleen in de Nationale Vitaliteitsweek aandacht te geven, los je dit probleem niet op. Wel kan je deze week gebruiken als aftrap van een duurzaam vitaliteitsbeleid of om vitaliteit nog eens extra in de schijnwerpers te zetten.

Onze aanpak

Onze aanpak

Onze aanpak

Een continue benadering van
vitaliteit die verder gaat dan één week

Een continue benadering van
vitaliteit die verder gaat dan één week

365VitaalWerken staat voor communiceren, inspireren en activeren over vitaliteit op de lange termijn. Toch onderkennen we het belang van de Nationale Vitaliteitsweek als springplank voor een langdurig vitaliteitsbeleid.

Multichannel communicatie

De kracht van herhaling

Continue aandacht is nodig om vitaliteit onderdeel te maken van de cultuur. Van digitale schermen tot intranet, van mailings tot posters of een mobiele app. We zetten communicatie in via meerdere kanalen en momenten. Zo bereik je iedereen, op een manier die past bij hun werkdag.

Heb jij al gebruik gemaakt van het fietsenplan?

Vertrouwenspersoon

+

Sportschoolabonnement

+

Veiligheidsregels

+

PMO, MTO & anders scans

+

Multichannel communicatie

De kracht van herhaling

Continue aandacht is nodig om vitaliteit onderdeel te maken van de cultuur. Van digitale schermen tot intranet, van mailings tot posters of een mobiele app. We zetten communicatie in via meerdere kanalen en momenten. Zo bereik je iedereen, op een manier die past bij hun werkdag.

Heb jij al gebruik gemaakt van het fietsenplan?

Vertrouwenspersoon

+

Sportschoolabonnement

+

Veiligheidsregels

+

PMO, MTO & anders scans

+

Multichannel communicatie

De kracht van herhaling

Continue aandacht is nodig om vitaliteit onderdeel te maken van de cultuur. Van digitale schermen tot intranet, van mailings tot posters of een mobiele app. We zetten communicatie in via meerdere kanalen en momenten. Zo bereik je iedereen, op een manier die past bij hun werkdag.

Narrowcasting

App

Posters

Flyers

Intranet

Van beleid naar cultuur

Vitaliteit begint met zichtbaarheid

Als medewerkers niet weten wat er mogelijk is, kunnen ze er ook geen gebruik van maken. Door zichtbaarheid ontstaat bewustwording, ruimte voor educatie en aandacht voor preventie.

Narrowcasting

App

Posters

Flyers

Intranet

Van beleid naar cultuur

Vitaliteit begint met zichtbaarheid

Als medewerkers niet weten wat er mogelijk is, kunnen ze er ook geen gebruik van maken. Door zichtbaarheid ontstaat bewustwording, ruimte voor educatie en aandacht voor preventie.

Narrowcasting

App

Posters

Flyers

Intranet

Van beleid naar cultuur

Vitaliteit begint met zichtbaarheid

Als medewerkers niet weten wat er mogelijk is, kunnen ze er ook geen gebruik van maken. Door zichtbaarheid ontstaat bewustwording, ruimte voor educatie en aandacht voor preventie.

Heb jij al gebruik gemaakt van het fietsenplan?

Vertrouwenspersoon

+

Sportschoolabonnement

+

Veiligheidsregels

+

PMO, MTO & anders scans

+

Draagvlak vanuit management

Vitaliteit als strategisch thema

We begeleiden organisaties bij het formuleren van doelen, het activeren van leiderschap en het verankeren van vitaliteit in beleid, gedrag en cultuur.

Activatie

Leiderschap

Gedrag & cultuur

Doelstellingen

Draagvlak binnen organisatie

Draagvlak vanuit management

Vitaliteit als strategisch thema

We begeleiden organisaties bij het formuleren van doelen, het activeren van leiderschap en het verankeren van vitaliteit in beleid, gedrag en cultuur.

Activatie

Leiderschap

Gedrag & cultuur

Doelstellingen

Draagvlak binnen organisatie

Draagvlak vanuit management

Vitaliteit als strategisch thema

We begeleiden organisaties bij het formuleren van doelen, het activeren van leiderschap en het verankeren van vitaliteit in beleid, gedrag en cultuur.

Activatie

Leiderschap

Gedrag & cultuur

Doelstellingen

Draagvlak binnen organisatie

Met de inzet van 365VitaalWerken zijn wij hard op weg ons doel ‘met plezier, duurzaam inzetbaar, nu en in de toekomst’ waar te maken.

Sietske Cuppen

Sietske Cuppen

Senior Casemanager Verzuim bij De Rijnhoven

Met de inzet van 365VitaalWerken zijn wij hard op weg ons doel ‘met plezier, duurzaam inzetbaar, nu en in de toekomst’ waar te maken.

Sietske Cuppen

Sietske Cuppen

Senior Casemanager Verzuim bij De Rijnhoven

Met de inzet van 365VitaalWerken zijn wij hard op weg ons doel ‘met plezier, duurzaam inzetbaar, nu en in de toekomst’ waar te maken.

Sietske Cuppen

Sietske Cuppen

Senior Casemanager Verzuim bij De Rijnhoven